Vill köra hårt

Det blev lite solande i dag också.  :)  Men i helgen ska det tydligen bli lite sämre väder, så då får jag hitta på något annat att göra. Städa lite kanske? Putsa mina nya fina fönster och sätta upp gardiner. Ja, kanske det.
Träna ska jag också göra. Jag har tränat lugnt den senaste tiden på grund av mitt huvud, men nu är det dags att öka träningen igen så att jag kommer tillbaka till att träna lika mycket och intensivt som jag brukar göra. Om mitt huvud tillåter det vill säga.  :/  Men jag har inte haft så ont på ett par veckor nu, bara lite känningar till och från. Så förhoppningsvis går det bra; jag längtar efter att få köra ett stenhårt pass igen.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0