:(

Nu är det faktiskt inte roligt längre. När jag vaknade i går kändes det lite bättre, men glädjen blev kortvarig. Jag hade inte varit vaken så länge innan smärtan kom tillbaka.  :(  Sent på eftermiddagen tog jag ett par av migräntabletterna jag fick med mig hem, men det tog två timmar innan de började verka. Smärtan avtog lite men inte helt, och pillren hjälpte bara i fyra timmar, sedan kom smärtan tillbaka igen.
När jag vaknade i dag kändes det återigen lite bättre, men nu är det riktigt illa igen. Det är så förbannat jobbigt, för det gör så ont att jag inte vill/kan göra något. Jag har mestadels legat i sängen hela dagen i går och i dag. Jag har inte duschat sedan i lördags (urk!), och att laga mat och göra annat här hemma är inte att tänka på. Jag vill träna!!!  :´(
Nej, det lutar åt att det blir ett återbesök på akuten i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0