Fönster

Klockan 07.05 i morse kom det in ett gäng unga killar i min lägenhet.  :D  Inte för att träffa mig tyvärr, utan för att byta alla fönster och balkongdörren. Vilket oväsen det var här när de sågade i fönsterkarmarna och bände loss dem med kofot! Och som det dammade! Men de nya fönstren är fina och fräscha i alla fall.  :)  I morgon kommer de igen och ska då sätta fast plåtar och fönsterbleck på utsidan. Någon annan dag framöver kommer det en snickare som ska laga de fönsterkarmar på insidan som gick sönder.  :/
 
Stackars kissarna fick sitta instängda i badrummet under tiden, från klockan 7 i morse tills jag kunde släppa ut dem igen vid 15.30. De måste ha undrat vad det var som lät så otäckt. Instängda och kanske rädda i 8,5 timma! Inte konstigt att de blängde lite på mig när jag öppnade toalettdörren.  :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0