Höst?

TRÅKVÄDER!!! Kallt och regnigt, i dag har det verkligen varit höstkänsla.  :(
 
Jag har klarat mig utan smärtstillande piller några dagar. Jag har fortfarande känningar i huvudet från och till, men jag har inte haft så ont att jag har behövt ta något smärtstillande. Det är ju positivt! Hoppas att smärtan inte kommer tillbaka. Någonsin!  ;(
Jag undrar faktiskt lite över vad det är för konstigheter som händer med mig; nio förkylningar på 15 månader, jättejobbig hosta i 10 månader och nu senast en hemsk smärta i bakhuvudet i över två veckor. Vad är det?!?  :O
 
På tal om något helt annat så är sommargästen Bamse här igen. Han kom i förmiddags och ska stanna ett par veckor. Raven har ju träffat honom tidigare, men för Saga är det första gången. Men det verkar gå bra. Alla kissar hälsade på varandra när han kom och sedan dess har alla legat på varsin plats och sovit. Hur lugnt som helst.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0