Kameraproblem

I dag åkte jag och "de där hemma" till syster & co för ett besök. Det var kanonfint höstväder även i dag, så de bjöd på grillat till lunch.  *Mums*  :D  Lite fika hann vi också med innan det var dags att åka hemåt igen.
 
Jag blev ombedd att ta lite foton i dag, men till min stora besvikelse så är min kamera trasig.  :(  Jag märkte för några veckor sedan att bilderna inte blev lika bra som tidigare och när jag använde kameran på Edguy-konserten blev bilderna riktigt dåliga tyvärr. Jag hade med kameran hem till syrran i dag, men inte en enda bild blev användbar.  :(  Så nu får jag göra som alla moderna människor och börja ta bilder med mobiltelefonen. Jag ska köpa en ny kamera, men tills dess så kan jag ju använda mobilkameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0