Sjukt trött

Jösses vad jag är trött i kroppen! I flera veckor och framför allt den senaste veckan har jag varit fruktansvärt trött och seg i kroppen; jag har ingen ork alls. Från och till känner jag mig frusen och febrig, och det känns som att hjärtat jobbar hårdare.  :/
Envis och träningsglad som jag är så har jag varit och tränat tre gånger hittills den här veckan trots att min kropp inte orkar. Den här veckan är det dessutom Challenge Week på gymmet igen, vilket innebär att de hårda passen är ännu hårdare. Jag trodde på allvar att jag inte skulle ta mig igenom Body Combat-passet i kväll. Det var så jäkla jobbigt, inte för att passet var för hårt utan för att min kropp var så trött. Jag var helt slut efter bara halva passet och jag fick verkligen kämpa för att orka tills det var slut.  :/
Jag blir inte förvånad om det är en förkylning på gång. Bara det inte är något värre, som t.ex. hjärtmuskelinflammation eller något annat allvarligt.  :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0