Oj då! ;D

Varje gång som jag har träffat min systerdotter har jag tjatat mitt namn för att hon ska lära sig att säga det. Så äntligen för några veckor sedan gjorde hon det och nu säger hon det utan problem hela tiden.  :D
Men nu har jag lärt henne något annat. I går när jag var där så råkade jag säga något som innehöll ordet "fan". Direkt efteråt sa hon det också!  :O  Oj då! Nu får man visst börja tänka sig för vad man säger i närheten av henne. Märkligt att mitt korta namn krävde så mycket tjat, men ett ord som hon inte ska lära sig lärde hon sig på en sekund!  ;o)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hon har väl hört det andra ordet förut... ;)

2014-09-18 @ 15:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0