Shopping i chock

I går åkte jag och fem kollegor från jobbet till Ullared. Vi skulle shoppa, dricka vin, sova över och shoppa lite mer i dag innan vi åkte hem. Upplagt för en både rolig och trevlig helg alltså.  :)
Men när jag precis var på väg in i varuhuset fick jag besked om ett dödsfall i familjen.  :o(  Efter flera telefonsamtal till de där hemma gick jag ändå in, men jag shoppade inte så mycket. Jag kunde inte. Jag gick omkring som en zombie och irrade mest runt. Jag kom på mig själv flera gånger med att stå stilla och bara stirra framför mig. Jag tror att jag befann mig i ett slags chocktillstånd.  :/
Det blev inte så mycket shoppat i dag heller och vi åkte hem ganska tidigt. Det var ärligt talat ganska skönt att komma hem och få vara ensam och försöka ta in det som har hänt.
Det här dödsfallet kom väldigt oväntat och så nära inpå min morfars bortgång. Det är så svårt att förstå. Nu blir det alltså ytterligare en begravning. Den tredje i år.  :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0