Heavy metal

I går åkte jag, Claes och Maria till Göteborg för att se Metallica på Ullevi. Framme på vårt övernattningsställe laddade vi först upp med lite drickbart innan vi drog ner på stan för att äta lite mat innan konserten. Vi struntade i förbandet och kände i stället av konsertstämningen med några öl på "Rockbaren" innan vi slutligen gick vidare till Ullevi. Vi kom fram till våra platser precis innan Metallica gick på och sedan var det fullt ös i ungefär två timmar. De där killarna vet vad de gör; de levererade som de brukar och det var en bra konsert som enligt mitt tycke tog slut lite för fort.  :)
 
 
Efter konserten gick vi vidare till "John Scott´s Pub" där vi drack mer öl och träffade M1 och hans kompis. Det blev en sen kväll; jag tror att jag somnade vid fyra-tiden i morse.  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0