#mh15

Det är bara en dag kvar av första arbetsveckan på "nya" jobbet. Det har gått ganska bra hittills och jag börjar komma in i det nu.  :)  Förutom att jobba har jag även hunnit med att träna och att hänga lite på stan. Nu när Musikhjälpen för första gången äntligen sänds härifrån så får man ju passa på att hänga lite utanför buren och titta. Tjohoo!  :D
 
I morgon kväll ska jag på julfest med jobbet. Det är nog säkert minst tio år sedan jag var med på en liknande tillställning i ett sådant här sammanhang, så det ska bli roligt. Lite extra roligt ska det bli för att det är en gemensam julfest för fyra AniCura-kliniker, så även mitt "gamla" jobb (Jägarvallens Djursjukhus) ska vara med.  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0