Hostmedicin

Min hals är bättre även om jag fortfarande har lite ont till och från. Jag har tränat fem gånger sedan i tisdags och det har känts ok; jag har i alla fall inte fått mer ont i halsen. Men jag hostar fortfarande, det började i samband med den där förkylningen som jag hade över jul och nyår. Hostan ger sig inte, de senaste dagarna har den i stället ökat. Jag vill verkligen inte få en liknande 10-månadershosta som jag åkte på förförra året, så i dag hämtade jag ut lite hostmedicin. Inte vilken hostmedicin som helst, utan Cocillana-Etyfin. Det är ju tydligen rejäla grejer det.  ;)  Jag kan inte minnas att jag har provat det någon gång, så det ska bli spännande när jag tar lite nu i kväll. Man kan ju tydligen bli lite dåsig av den, så jag hoppas verkligen att jag vaknar av larmet i morgon bitti.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0