Andra skoldagen

Dag två i skolan var lite intressant. Vi hade sällskapsdjurslektion i en av lektionssalarna i djurhuset, och precis som det hörs på namnet så är det huset där djuren finns; allt från hundar, katter, gnagare, fåglar och fiskar till lamor och reptiler. Då fick vi veta att det ganska ofta (läs: nästan alltid) är något djur på rymmen, och just nu är det en majsorm som saknas. Den har varit försvunnen sedan innan jul och de har inte hittat den än.  :O  *Bäst att kolla i väskan och i jackfickor innan man går hem.*  Så länge det inte är en fågelspindel som är på rymmen så är jag glad.  :S
 
Vi hade även biologilektion i dag. Det var inte ett av mina favoritämnen när jag gick i grundskolan så jag misstänker att just biologi tyvärr kommer att bli ganska tungt för mig. Jag är faktiskt lite orolig på riktigt för biologin.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0