Bra början

Jag har fått veta resultatet på testprovet i biologi som jag gjorde i går. Jag vet inte hur många rätt eller fel jag hade, men jag fick ett A.  :D  Så synd att det inte räknas in i det totala betyget.  :(
I dag var det dags för den muntliga redovisningen av varsin valfri hundras. Jag var först ut och jag berättade ju om Coton de Tuléar som jag satt och läste om i helgen. När jag var färdig sa läraren att jag hade satt ribban högt. Det tolkar jag som att hon tyckte att jag gjorde bra ifrån mig.  :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra jobbat där! Skit i betygen, huvudsaken är att du lär dig och det tror jag du gör eftersom detta verkligen är något som intresserar dig. Att du skrev bra på provet och sedan imponerade på läraren låter ju bara helt toppen. :)

2015-01-29 @ 20:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0