Fasen!

Gissa vem som vaknade med ordentligt ont i halsen i morse? Gissa vem som har legat under ett täcke på soffan med ordentlig frossa och jättehög feber sedan hon kom hem i eftermiddags? Just det, moi.  :(
Det vore konstigt om det här är ett falskt alarm, så nu kör vi väl en ny omgång med förkylning/influensa. Fasen också! Jag vill inte vara sjuk och jag har absolut inte tid att vara sjuk.
Precis som jag misstänkte så har studierna nu börjat komma igång på allvar; lärarna har redan gett oss ett flertal uppgifter och instuderingsfrågor som ska göras, och vi har redan fått flera datum för inplanerade redovisningar och prov/tentor. Så Nej, jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu!  ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0