Prickig

Tänk vad en liten råtta kan ställa till med! Först betten i fingret med blod och smärta, sedan jätteont i armen efter stelkrampssprutan (har fortfarande lite ont) och nu är jag prickig över nästan hela kroppen.  :O  Japp, jag har fått röda utslag på stora områden på kroppen och de rackarna kliar lite.  ;(  Jag funderar lite på om det är antibiotikan som är anledningen till det. Jag har inte ätit antibiotika på en himla massa år innan det här, så jag vet inte om jag reagerar på det. Men jag skulle bara äta antibiotika i tre dagar, och jag tog sista pillret i lördags kväll. Jag upptäckte prickarna i lördags och sedan dess har det bara blivit värre. Om det är antibiotikan som är orsaken så borde väl utslagen avta nu när jag har slutat med pillren? Eller?  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0