Med en arm

Jag kunde inte låta bli, så jag körde ett Body Combat-pass i går. Med en obrukbar arm.  :/  Det är faktiskt ganska svårt att låta bli att använda ena armen när man tränar, men jag försökte hålla den så stilla som möjligt. Jag trodde att jag skulle ha ännu mer ont i armen i dag, men konstigt nog så har jag inte särskilt ont alls; jag kan till och med röra den nästan helt smärtfritt i dag!  :O  Mycket märkligt! Så det kanske inte var muskelinflammation trots att det kändes som det, men vad var det i så fall?
 
Nu är det dags att sova. I morgon ska jag vakna tidigt trots att det är lördag, då ska jag till mitt "gamla" jobb på Jägarvallens Djursjukhus för ett arbetspass.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0