Årets tråkigaste "måste"

Helgen har varit väldigt lugn. Efter ett Body Combat-pass i går förmiddag har jag inte gjort många knop. Jag har läst ut en bok, gosat med Raven och gått igenom lite trasiga kläder som ska kastas. Jag började titta lite på deklarationen också. Den ska ju inte lämnas in förrän om en dryg vecka, men eftersom jag måste fylla i flera bilagor så tar det tid att göra den. Jag tänkte att jag skulle slippa sitta sista kvällen innan och känna stressen, så jag började med den i dag. Men det är ju sååå tråkigt! Siffror hit och siffror dit, och jag förstår aldrig vad som ska fyllas i var. Det är samma sak varje år. Varför kan de inte göra deklarationen lätt att förstå? Nej, jag är inte färdig med den, men nu räcker det för i dag.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0