Nästan bortglömd julklapp

Förra årets julklapp som jag fick av jobbet var en valfri produkt från ett visst företag. De flesta av mina kollegor valde ut sina julklappar ganska snart efteråt, men jag hade inte så bråttom med att välja ut min. Tiden gick och jag tänkte inte så mycket på julklappen; ärligt talat så glömde jag nästan bort den efter ett tag. Men så för några veckor sedan sa en kollega något som fick mig att komma ihåg den och då blev det plötsligt bråttom för julklappskoden gällde bara till den sista november. Så jag valde ut en sak som jag mest ville ha av det som fanns att välja bland och i dag hämtade jag ute den på posten.
 
En blender!  :o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0