Ut med de gamla, in med de nya

Det händer inte så ofta att jag handlar något på mellandagsrean; jag brukar faktiskt inte ens bry mig särskilt mycket om den. Men i år hände det!  :O
Mina träningsskor har gått sönder; det har blivit ett hål på samma ställe på båda skorna, och snart ramlar jag nog ur dem när jag tränar.  ;)  Så därför gick jag en sväng på stan i dag efter jobbet. Jag tänkte att jag "bara skulle titta lite" på träningsskor. Men jag hittade ett par till ett väldigt bra pris, så jag slog till. Det passar ju bra att ha ett par nya fräscha (och hela) träningsskor när det snart är dags för ett nytt träningsår.  :o)
Ska jag våga inviga dem på tvåtimmars-passet på nyårsafton eller är det kanske dumt att ha dem första gången på ett så långt och intensivt pass och riskera både skavsår och ont i fötterna?  :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0