Mat, sol och mat

I fredags kväll träffades jag och fyra tjejer från min klass på djurvårdsutbildningen. Vi åt mat på "Pinchos" och uppdaterade oss om vad som har hänt sedan senast vi träffades. Det var mycket trevligt, maten var god och jag blev sååå mätt.  :o)
 
I går var det ganska bra väder, så jag och min arbetskollega Hanna tog på oss bikini och åkte till Bergs slussar. Där låg vi fyra timmar och solade medan vi tittade på folk och båtar som passerade i slussen. Så skönt!
Efter att ha duschat och klätt om träffades vi på stan för att äta lite mat. Vi hamnade på "Café Cioccolata" där jag åt en väldigt god kycklingpasta med röd pesto. Det blev dock en tidig kväll; vi var ganska trötta efter all sol och frisk luft tidigare på dagen.  ;)
 
I dag har jag haft en väldigt lugn dag med en massa mys med Raven och nu avslutar jag den här helgen med att se finalen i fotbolls-EM (Portugal-Frankrike).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0