Långhelg

Trots att den här helgen var en dag längre så har den gått fort. I lördags kickade jag i gång helgen med ett pass Body Combat och sedan mötte jag upp Pia på stan för en sen lunch/eftermiddagsöl. Vi satt på "Yellow Fellow´s" uteservering några timmar tills Pia föreslog att vi skulle köpa med oss lite snacks och gå hem till henne. Det gjorde vi, och sedan satt vi på hennes balkong i kvällssolen resten av kvällen och drack "somriga groggar".  :)
 
I går morse vaknade jag tidigt men jag var ganska sliten hela dagen på grund av det drickbara som Pia bjöd på kvällen innan. Inte helt optimalt då jag åkte "hem" för att fira pappas födelsedag.  :/  Det bjöds på både mat och fika, och jag tillbringade lite tid med min systerdotter vid gungorna. Två gånger gungades det.  :o)
 
Jag var inte lika sliten i morse när jag vaknade och det var tur för jag körde ett skönt Body Combat-pass på förmiddagen. Men nu känner jag mig inte alls i form, för jag har lite ont i halsen, nyser och snorar lite. Jag hoppas verkligen att det är ett falskt alarm igen; jag har ju trots ihärdiga känningar hela vintern och våren klarat mig undan förkylning och jag vill INTE bli sjuk nu när det är den bästa veckan på hela året!!!   ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0