Räkor och deras kompisar

Helgen började med skaldjursbuffé på "Von Dufva" i fredags kväll. Jag, Jeanette och Linda åt räkor, humrar, kräftor, krabba och tillbehör tills vi inte kunde få ner en enda räka till. Så gott!  :)
 
I går körde jag "som vanligt" ett pass Body Combat. Det var skönt; jag hade lite Combat-abstinens. I måndags hann jag inte hem till passet för jag var på kurs på Kolmården, och i torsdags var jag ju med på Blodomloppet i stället, så det satt bra med lite kickar och slag i går förmiddag.  :o)
 
Jag hade planer på en utomhusaktivitet i dag, men vädret var tyvärr inte så bra som jag hade hoppats så jag sysselsatte mig med annat. Tvätta bland annat...  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0