Shoppinghelg

I går morse åkte jag, en arbetskollega, syrran och Maria till Ullared. Vädret var fantastiskt bra, så vi passade på att njuta ordentligt av solen när vi tog en fikapaus på vägen dit.
 
 
Efter att ha checkat in på hotellet spenderade vi nästan fyra timmar med att shoppa. Jag gjorde ett fynd; jag har velat köpa en fuskskinnjacka i flera år och i går hittade jag äntligen en som kändes rätt. Så fort jag såg den visste jag att "den är det".  *Så nöjd*  :o)
På kvällen hade vi lite trivsel på hotellrummet med vin och snacks.
 
I dag gick vi upp tidigt och efter att ha intagit frukost på hotellet var det dags för lite mer shopping. Jag försökte att vara sansad med shoppandet och jag kände mig färdig ganska tidigt, men de andra ville gå lite mer så vi var kvar ända till 14.30-tiden.
 
Bilen blev ganska full, även i baksätet, men vi fick plats med allt.  :)
 
 
Nu är jag trött men nöjd med en mycket trevlig helg.  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0