Bokat veterinärbesök

Nu är det blod i Raven´s urin igen.  :(  Jag upptäckte det häromdagen när jag såg några fläckar på mitt lakan. På grund av hennes urinläckage brukar det vanligtvis vara väldigt ljusa, knappt synliga fläckar på de platser där hon har legat, men nu är fläckarna mörka igen. Jag diskuterade det med ett par av veterinärerna på jobbet i dag eftersom de är insatta i hennes problem. Vi har ju provat både smärtstillande och antibiotika i flera omgångar och då blir det lite bättre ett tag och sedan kommer blodet tillbaka, en eller ett par gånger varje år. Nu funderar de på om vi ska prova med kortison i stället. Men först blir det ett nytt veterinärbesök med olika provtagningar.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0