Skadad på kort väg

Jag har ju så nära till jobbet nu, bara fem minuters gångväg. Men trots den korta sträckan lyckades jag i morse på något sätt att trampa fel på en trottoarkant och stuka min högra vrist lite grann. Så jäkla typiskt! (Och klantigt!) Jag hade inte så ont när jag kom fram till jobbet, men jag lindade vristen för säkerhets skull. Efter ett par timmar började jag få lite känningar i den och sedan fick jag mer och mer ont ju längre dagen gick. Jag har fortfarande lite ont nu, får se hur den känns i morgon. Förhoppningsvis är det bara en lätt stukning så att jag inte behöver avstå från att träna den närmaste tiden.  :/
 
I morgon ska jag jobba i Finspång igen. Jag jobbar kväll, det betyder sovmorgon. I like!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0