Lång dag med shopping

I går morse (natt) gick jag upp kl. 03.40 och åkte till Ullared med Maria. Det är egentligen ganska galet att gå upp så tidigt för att åka och shoppa, men roligt är det!   :o)  Vi var framme strax efter klockan 8 och vi ställde oss i kön till kassan vid 16-tiden med diverse fynd i kundvagnarna och ganska trötta fötter. Jag skulle köpa fönsterlampor, gardiner, lakan, kuddar och ett täcke, och alla de sakerna var med i bilen på tillbakavägen.  *Nöjd*
Klockan var strax efter 21 när jag parkerade bilen här i stan, så det blev en lång dag. När jag sedan somnade sov jag som en stock i mer än nio timmar!  :O
 
På tal om att sova; då drömde jag att jag hade en kattunge som hette Bubblan. Var kom det konstiga namnet från? Och var drömmen en vink om att det är dags att Raven får en kompis?  ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0