Två gluggar till

I morse var jag återigen hos tandläkaren och drog ut ytterligare två tänder. De två sista som tur är! Det var ungefär som förra gången; samma bra tandläkare och mycket bedövning så själva utdragningen gjorde inte ont. Men den här gången har jag nog varit lite mer medtagen efteråt. Jag gick direkt till jobbet i dag också, men i dag kände jag mig ganska låg och trött. Det tog lite längre tid innan det slutade att blöda och jag kunde inte börja prata ordentligt förrän på eftermiddagen när bedövningen hade släppt helt. Jag ville bara gå hem och lägga mig men arbetsdagen kändes så lååång.  :/
Det är i alla fall skönt att veta att den här biten är avklarad nu; det är gjort och jag hoppas att jag inte behöver dra ut någon mer tand någonsin. Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att jag är lite piggare i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0