Två gluggar

Jag började den här veckan med ännu ett besök hos tandläkaren. Klockan 07.10 var jag där och en halvtimma senare gick jag därifrån två tänder fattigare. Jag har inte dragit ut tänder förut så det var en ny upplevelse. Det gjorde inte ont; tandläkaren var bra och jag hade ordentligt med bedövning så det kändes inget när tänderna drogs ut. Desto värre var det efteråt. Jag gick direkt till jobbet, men den första timman där kunde jag inte prata för att jag hade kompresser i munnen. När det hade slutat att blöda så att jag kunde ta ut dem, kunde jag ändå inte prata ordentligt förrän efter lunch på grund av bedövningen. När bedövningen släppte så kom värken i stället.  :/
Dessutom var jag de första timmarna lite vimmelkantig och illamående, men det gick som tur var över framåt eftermiddagen.
Jag hade tänkt att köra ett Body Combat-pass i kväll som jag brukar göra på måndagarna, men mina kollegor på jobbet som såg hur jag mådde hela dagen förbjöd mig att träna och sa att jag skulle gå hem och lägga mig och vila efter jobbet i stället. Jag lyssnade på dem, så jag sov ett par timmar förut.  :)
Nu ska jag ta smärtstillande och lägga mig och läsa lite innan jag somnar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0