Skogsröjet 2017

I fredags var det dags att åka till Rejmyre för att rocka loss på årets Skogsröjet. Vi bodde i samma hus som förra året. När vi kom dit började vi med lite lunch och en trevlig förfest i trädgården innan vi gick in till området för att se några band. Jag såg lite av Corroded, Amaranthe och en halv låt med Yngwie Malmsten. Dagens (och festivalens) höjdpunkt var danska D-A-D.
 
 
Lördagen började med en väldigt trevlig förfest i trädgården. Jag drack dock enbart juice hela dagen då jag lite sent och oplanerat hade blivit tillfrågad om jag kunde tänka mig att köra Pia och hennes festivalsällskap hem på natten. Eftersom jag har kissarna att tänka på sade jag ja till det. Det gjorde inget att vara nykter; jag hade roligt ändå.  ;)  Efter mycket trivsel i trädgården gick vi in till området och jag såg lite av Ugly Kid Joe och Backyard Babies. Sedan gick vi tillbaka till huset för att hämta kläder och tanka lite mer för de som ville det.
Det regnade ganska mycket då och när vi kom till huset så var det så trevligt att vi stannade där hela kvällen. Strax före halv nio fick jag ett meddelande om att jag inte behövde köra hem om jag inte ville, så då bestämde jag mig för att stanna över natt och blandade till en "San Fransisco".  ;)
Vi gick inte tillbaka till området förrän strax före halv ett på natten. Då skulle vi se festivalens sista band som gick på klockan 01.00; Sonata Arctica.
 
 
Förutom regnet så hade jag väldigt roligt på årets festival.  :)
 
När jag kom hem i dag var det dags att säga farväl till ytterligare två kattungar. De flyttade till samma familj och det känns bra att de får vara tillsammans. Nu börjar det att bli tomt här.  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0