Springa?

Jag känner mig så trött och jag har haft en konstig huvudvärk i tre dagar. Jag hoppas att det inte är en förkylning på gång igen; det är ju inte så länge sedan jag var sjuk.  :/
Förhoppningsvis är jag lite piggare i morgon, då tänker jag köra ett Body Combat-pass igen. Efter syrrans duktiga insats på halvmaran i lördags har jag faktiskt blivit lite sugen på att börja springa.  :O  Jag som inte tycker att det är roligt att springa och därför aldrig gör det, funderar faktiskt på allvar att prova lite grann. Bara för att se om det är något för mig och vad jag tycker om det. Men jag vet inte hur eller på vilket sätt jag ska börja. Det får ju i så fall bli en minimal sträcka; för även om jag har bra kondition och uthållighet när det gäller intensiva konditionspass som är en till ett par timmar långa så har jag ingen kondition alls för löpning. Jag kommer inte att orka mer än bara några ynka meter.  :/  Vi får se vad det blir av det; än så länge är det bara på tankestadiet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0