Fullt schema

Det har inte blivit lika mycket träning som vanligt för mig de senaste veckorna på grund av jobbet, men i kväll kunde jag vara med när det var ny release på Body Combaten.  :)
Jag har haft en tredagarshelg och det är den sista på länge. Nu kommer det att dröja innan jag är ledig tre dagar i rad igen. Det kommer faktiskt att dröja länge innan jag är ledig TVÅ dagar i rad.  :O  Från och med i morgon kommer jag nämligen att jobba väldigt mycket; jag ska bara vara ledig på julafton och nyårsafton. Därefter kommer en period då jag ska jobba 7-8 dagar, vara ledig 1 dag, jobba 7-8 dagar, ledig 1 dag, jobba 7-8 dagar, ledig 1 dag, osv.
I februari blir det kanske till och med så att jag kommer att jobba tre eller fyra veckor i sträck utan att ha någon ledig dag. Men det är inte bestämt än, det beror lite på hur mycket jag behövs. Med tre arbetsgivare som vill ha mig blir mitt schema fullt fort.  ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0