Rockiga julklappar

I dag åkte jag som vanligt "hem" för att fira jul på sedvanligt sätt med mat, Kalle Anka och hans vänner, Tomte och julklappar. Jag hade köpt en armbandsklocka till min systerdotter i julklapp. Den blev mer uppskattad än vad jag hade förväntat mig, så det känns roligt att jag lyckades med att ge en så bra julklapp till henne.  :o)
Själv fick jag bland annat ett hårdrockigt stearinljus av syrran och stickade vantar och en virkad sjal, båda med dödskalle-tema, av min kusin. Lite annat fick jag också, så jag har tydligen varit snäll i år också.  ;)
Nu är det dags att avrunda den här julaftonen; jag ska ju vakna tidigt i morgon för att åka och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0