Karuseller och bilhaveri

Jag gick upp tidigt i går morse för att åka till Göteborg och spendera dagen på Liseberg med min systerdotter. Syrran och hennes sambo var också med. Vi kom dit strax innan de öppnade kl. 11.00 och stannade till 19.30.
 
 
Vädret var kanonfint med strålande sol och trots att det var mycket folk så var det inte jättelånga köer till åkattraktionerna. Det blev så klart en hel del åkande i barnkarusellerna, men jag hann med några för vuxna också. Medan syrran och hennes sambo åkte en vuxenattraktion tillsammans fick jag "skjuts" av Isabelle i en av Farfars bilar.  :)
 
 
Vi skulle kanske ha lånat en av de bilarna, för när vi kom till parkeringen och skulle åka hem gick den riktiga bilen sönder. Ett fjäderfäste bakom vänster framdäck lossnade och vi kunde inte ens köra från parkeringsplatsen.  :O
Efter en del funderande på vad vi skulle göra med bilen och hur vi skulle ta oss hem slutade den roliga och trevliga dagen med att vi åkte hem i bilen på flaket till en bärgningsbil... :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0