Lång arbetsdag

Jag har på grund av olika ansvarsområden väldigt mycket att göra på jobbet och eftersom jag ska vara ledig några dagar nu så vill jag få saker färdiga innan dess. Jag ogillar starkt att inte kunna göra färdigt påbörjade projekt, så jag tyckte att det var en bra idé att gå till jobbet en timma tidigare i dag för att försöka hinna göra klart en del innan ledigheten. Men även i dag hade vi fullt upp hela dagen så jag hann inte med någon riktig lunch utan fick kasta i mig lite mat halvsittandes, och resultatet av dagen blev att jag jobbade 10 timmar i sträck med en 8-minuterslunch och jag blev ändå inte färdig med det jag hade velat göra klart.  :/
 
Direkt efter jobbet körde jag ett Body Combat-pass, och det var riktigt jobbigt eftersom jag redan innan var så trött i kroppen. Nu ska det bli skönt att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0