Får sova igen

Måndag igen och en ny vecka är påbörjad. Nu räknar jag med att få sova hela nätterna igen. Mona gjorde nämligen mitt liv oväntat lite enklare igen i går morse när hon efter morgonmatningen hämtade de två kvarvarande bebisarna och tog med dem till sina bebisar och den tredje röda bebisen. Så nu är alla sju bebisarna med Mona och blir matade, kissade och tvättade av henne.  :o)  Min uppgift nu är bara att se till att både mamma Mona och alla bebisar mår bra och att väga bebisarna varje dag för att se att de får tillräckligt med mat och växer som de ska.
 
Den här veckan ska jag försöka få till fem träningspass igen. Det första, Body Combat, är redan avklarat i kväll så nu är det bara fyra kvar.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0