Kämpar fortfarande

Jag kickade igång lördagen med ett skönt pass Body Combat på förmiddagen.  :o)  Sedan brottades jag med katterna igen. Jo, de har fått avmaskningsmedlet fem gånger; sista gången var egentligen i går, men de fick en gång extra i dag för säkerhets skull. Jag funderar på att ge dem i morgon också. Men jösses vilken kamp det har varit varje gång! Raven som är en så snäll katt och som jag har gett så många mediciner utan några större problem i flera år kämpar verkligen som en galning när hon ska få det här, så det det måste vara enormt äckligt.
Lilla Fanta som man skulle kunna tro är en lätt match för att hon fortfarande är liten är också en utmaning. Så jag hoppas att den här kuren gör vad den ska, för jag vill inte göra om det igen.  :/
 
I kväll blev det en fika på stan med trevligt sällskap och nu blir det snart sängen med en bok.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0