Övertid och träning

I dag har jag haft en ledig dag efter att ha jobbat extra på Djurdoktorn i torsdags och sedan jobbat hela helgen i Jönköping. Jag jobbade kvällspass fredag, lördag och söndag. I fredags kväll skulle jag egentligen ha slutat kl. 21.15 men jag jobbade över till kl. 22.49. Varför? Jo vi hade en hund inne på akuten som vi gjorde ett kejsarnitt på och jag gnuggade valpar.  :D
Jag passade på att träna i Jönköping i helgen också. Jag körde ett BodyCombat-pass i lördags förmiddag innan jag började jobba. Det känns bra att jag kan träna både här hemma och där när jag jobbar.  :)
I dag har jag också tränat; det var ny release på BodyCombaten. Jag har även gosat en massa med kissarna i dag. Så mysigt!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0