Alla sommarsaker är gjorda

I fredags förmiddag åkte jag och resten av Skogsröjet-gänget iväg till Rejmyre för två dagar med rock och metal. Förutom en hel del bra musik blev det en helg med bra väder, trevligt sällskap och både gamla och nya bekantskaper.  :)
På fredagen såg jag bland annat Evergrey, Pretty Maids, Hammerfall, Dokken och Dee Snider. På lördagen blev det lite av Dragonforce, Mr Big, Kreator och Danko Jones.
 
Hammerfall 
 
Nu har jag gjort de tre sakerna jag skulle göra i sommar; Sweden Rock Festival, Guns n´ Roses och Skogsröjet. Men jag hoppas att sommaren inte är slut riktigt än för det; den får gärna fortsätta ett litet tag till.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0