Inte så många "borde"

Helgen svischade förbi i snabb takt. Jag har inte gjort så många "borde", men jag har i alla fall hunnit att göra några "vill" och några "ska".
I går förmiddag var jag inbjuden att köra ett BodyCombat-pass på mitt gamla gym och självklart var jag där.  :D  Det var jobbigt och roligt, och trots att jag har slutat där så känns det fortfarande lite som "hemma".  :)
På kvällen var jag och Linda på "Mörner´s" där vi satt från strax före kl. 17.00 ända till en bra bit efter kl. 01.00.  :O  Som en hel arbetsdag, fast utan lön.  ;)
I dag tog jag sovmorgon. Så skönt!  :)  Ny jobbvecka i morgon. Jag fortsätter att varva Jönköping med Djurdoktorn ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0