Samma symptom igen

För ett par dagar sedan såg jag att Raven´s ena öga var lite rinnigt igen och i morse såg jag att hon hade grönt kladd i nosen. Det är på samma sida och med samma symptom som i våras när jag behandlade henne med antibiotika och ögonsalva. Så synd att det verkar ha kommit tillbaka.  :(
Jag väntar på svar från hennes veterinär om hur vi ska göra nu. Ska vi prova med samma behandling en gång till och vänta med utredning tills det eventuellt kommer tillbaka en tredje gång? Eller ska vi gå vidare med en utredning redan nu? Veterinären sa ju redan förra gången att om behandlingen inte hjälper så ska vi röntga och kanske spola nosen för att se om det finns en tumör eller något annat som orsakar rinnandet, och om vi inte hittar något då så blir nästa steg en magnetröntgen. Jag hoppas att veterinären tycker att vi ska prova med samma behandling en gång till först.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0