Tre på två

Jobbhelgen är över. Det har varit väldigt mycket på akuten, både i går och i dag. Vi har haft 6-7 timmars väntetid för de som har suttit i väntrummet och i dag låg väntetiden i telefonkön mellan 30-40 minuter nästan hela dagen. Ett tag var den till och med uppe i 65 minuter. Helt galet!
Som butiksansvarig har jag en del administrativt arbete att göra också som måste bli färdigt innan årsskiftet, så förutom mina vanliga arbetspass i går och i dag blev det lite övertid också. Närmare bestämt 8 timmar på två dagar! Så jag har egentligen jobbat tre dagar på två dagar.  :O
Nu är jag ledig i fem dagar. Så länge! Det är ju som en hel semester för mig. Men förmodligen välbehövligt.  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0