Mycket jobb och lite mindre jobb

Jobbhelgen är över och jag har en ledig måndag i morgon. Det har ju varit ganska intensivt med tre jobb de senaste månaderna, men nu ska det inte vara lika galet mycket framöver. Jag ska inte ha fasta timmar på gymmet mer, jag gjorde faktiskt mitt sista schemalagda arbetspass där i tisdags. Om det behövs och om jag har möjlighet så kan jag hoppa in lite extra där någon gång, men jag räknar inte med att det kommer att bli så. Nu blir det mest jobb på Djursjukhuset i Jönköping och lite extra på Djurdoktorn när det behov finns.  :)
 
Att inte längre jobba på gymmet innebär också en annan sak; jag måste bestämma mig för var jag vill träna i fortsättningen. Jag inte om jag vill förnya mitt medlemskap och stanna kvar där eller om jag ska bli medlem på något annat gym. Efter 21 år på samma ställe är det svårt att byta, men samtidigt kanske det är dags att gå vidare? Det är en svår fråga att ta ett beslut om. Medan jag funderar på det ska jag i morgon köra mitt kanske sista pass Body Combat där med en av mina favoritinstruktörer och sedan ska jag utnyttja gratis prova-på-vecka på ett par andra gym här i stan. Efter det så får jag se vad jag bestämmer mig för.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0