Intensiv månad

Som om det inte är tillräckligt att ha tre jobb så jobbar jag även dubbelt vissa dagar. Som t.ex. i fredags och i dag har jag först jobbat 7 timmar på Djurdoktorn och sedan 4 timmar på gymmet. I morgon jobbar jag kväll på Djursjukhuset i Jönköping igen så jag har verkligen fullt upp. I morgon är det också den sista januari och av månadens 31 dagar har jag bara haft sammanlagt 4 lediga dagar.  :O  Februari kommer att se ut ungefär likadant...
 
Jag tror att jag tyvärr har en förkylning på gång. I två dagar har jag haft "förkylningshuvudvärk", början till ont i halsen, lite hosta och jag känner mig dessutom febrig. Jag vill INTE bli sjuk nu; det vore så fruktansvärt dålig tajming, för i helgen är jag helt ledig utan jobb både lördag och söndag för första gången sedan mitten av december. Då ska jag göra roliga saker!  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0