Buffé och present

Sist jobbdagen för den här veckan. I morgon är det Midsommarafton och tro det eller ej; jag är faktiskt ledig hela helgen!  :O  Det känns jättekonstigt med tanke på att jag jobbade jul, nyår, trettonhelgen, påsk, pingst, 1 maj och Kristihimmelsfärd. Till och med många av mina kollegor på jobbet har blivit förvånade när jag har sagt att jag ska vara ledig, de är så vana vid att jag jobbar både så många vanliga helger och storhelger att de har tagit för givet att jag ska jobba den här helgen också.  ;D
 
I går körde jag ett ganska jobbigt HIIT-pass i Jönköping efter jobbet. Det var bara 45 minuter, men det räcker! Det känns lite här och där i dag, mest i rumpan, men ändå inte så mycket som jag trodde att det skulle göra. Jag var helt slut i kroppen efter passet så jag trodde inte att jag skulle kunna röra mig alls i dag. Men det känns lite mer nu än tidigare i dag, så det kanske känns ännu mer i morgon i stället.
 
I dag hade vi Midsommarlunch på jobbet. Vi fick exotisk buffé och en sommarpresent; grilloljor, grillkryddor och en receptbok med gröna burgare. Tack så mycket!  :o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0