En vecka har redan gått

Det har redan gått en vecka sedan jag kom hem från SRF.  :O  Vad har jag gjort den här veckan då?
I måndags var jag ledig och tog det lugnt hemma med kissarna. På kvällen var jag inbjuden att köra ett BodyCombat-pass på mitt gamla gym med en av mina favoritinstruktörer och självklart tog jag chansen att göra det. Det var både jobbigt och roligt.  :)
Tisdag och onsdag jobbade jag i Jönköping, men när jag kom hem i onsdags kväll var jag på sommarfest med mina kollegor på Djurdoktorn. Vi åt mat på "Stångs Magasin". Trevligt!  :o)
I torsdags var jag ledig igen. Det blev en lugn dag igen med ett pass BodyStep på kvällen.
Fredag, lördag och i dag, söndag, har jag jobbat i Jönköping. Så det var inga problem att få den här veckan att gå.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0