På annat gym

Nu har jag påbörjat en gratis träningsvecka på ett annat gym här i stan. Jag började i förrgår och var med på ett pass CXWORX då, i kväll körde jag BodyStep och jag har planerat in pass på lördag, söndag och måndag också. Det känns ganska bra så här långt, men jag har inte bestämt mig än. Jag har tänkt att prova på ett gym till innan jag tar ett beslut om var jag ska träna i fortsättningen.
 
Nu har jag jobbat färdigt för den här veckan; jag är faktiskt ledig i helgen. Inte bara det; jag har tre dagar ledigt!  :D  Jag skulle egentligen ha varit ledig på måndag också, men då behöver Djurdoktorn hjälp så jag jobbar där då. Men att vara ledig fredag, lördag och söndag ska bli jätteskönt! Det känns lite lyxigt.  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0