Barnvakt hela dagen

I dag har jag varit barnvakt åt min systerdotter. Hon kom till mig kl. 07.30 i morse och då började vi med att äta frukost hos mig. Hon och Fanta lekte en liten stund innan vi åkte "hem" för att hälsa på de gamla. Vi åkte först till pappa (hennes morfar) och sedan till mormor (hennes gammelmormor) där även hennes mormor var. Efter det åkte vi till min kusin för att hon skulle få leka lite med sin syssling som är lika gammal. Det blev lunch, fika och flera timmars lek både inomhus och utomhus där innan vi åkte tillbaka hem till mig. Innan hon blev upphämtad av min syster strax före kl. 17.30 hann hon leka lite mer med Fanta. Kasta boll uppskattades av både barn och katt.  ;o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0