Lång sovmorgon

I dag och i morgon är två ledig-mitt-i-veckan-dagar. Jag och kissarna tog en ordentlig sovmorgon i morse; jag vaknade inte förrän kl.10.30!  :O  Men jag behövde nog det efter de senaste dagarna med jobb, utbildning, partaj, jobb igen och alldeles för lite sömn.
Trots att jag sov bort nästan halva dagen hann jag ändå med att fixa lite här hemma, plugga och köra ett pass BodyCombat. I morgon ska jag också plugga och träna, plus lite annat som jag har planerat att göra.  :)
 
I dag ringde Raven´s veterinär. Hon skulle meddela svaret på det andra avföringsprovet som jag lämnade in på Djurdoktorn för 12 dagar sedan. Tyvärr var det inte bättre än det första; parasiterna finns kvar och dessutom har Raven nu också brist på goda bakterier i tarmen.  :/  Planen nu är att jag ska fortsätta att ge henne en probiotika som jag har gett henne varje dag i drygt fyra veckor. Den har än så länge inte hjälpt så mycket, Raven har fortfarande diarré, men det kan ta tid innan man ser någon förbättring. Så jag ska fortsätta att ge henne den några veckor till och under tiden ska veterinären fundera på vad nästa steg är om den inte hjälper. Jag hoppas att vi snart hittar något som gör Raven´s mage bra, det är så synd om henne som har haft diarré så länge!  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0