Möhippa

Jag stannade kvar på jobbet i fredags för att vara med på en kollegas möhippa i går. Vi började med en brunch och lekar hemma hos en annan kollega. Sedan åkte vi vidare till ett ställe ungefär 45-50 minuter från Jönköping som heter Kyrkekvarn. Där hade vi hyrt en "stuga" som var mer som ett jättestort hus med jag-vet-inte-hur-många-rum och en stor uteplats med både pool och bubbelbad. Aktiviteterna där var ridning för dem som ville (jag hoppade över), bubbelbad och middag ordnad av oss på kvällen. Det var en väldigt trevlig dag som blev lång för mig för jag körde hela vägen hem på natten. Men det var skönt att vakna i min egen säng i morse.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0