Halvmaraton och fest

I lördags morse åkte jag till Jönköping för att heja på syrran och Maria som sprang Jönköping halvmaraton. Det var syrrans andra gång och Maria´s första gång. De sprang ihop hela vägen under loppet så de kom i mål samtidigt. Trötta var de, men de anmälde sig direkt efter målgång till nästa års halvmaraton. De försökte övertala mig att också anmäla mig.  :o)
 
 
Sedan åkte jag till min arbetskollega Rebecka. Hon och jag hade en liten avskedsfest hemma hos henne på kvällen. Hon slutade på jobbet för några veckor sedan och jag slutar på fredag.
Det kom ett gäng kollegor som grillade och festade med oss. Det var fint väder, god mat, trevligt umgänge och många skratt. Jag fick fina rosor och en flaska vin.  :D
 
 
Jag sov över på jobbet och när jag vaknade i går såg jag att en av mina kollegor som jobbade natt hade satt upp en fin lapp på dörren till "mitt sovrum".  ;P
 
 
Ledig dag i morgon, sedan har jag bara tre arbetsdagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0